Ändrade planer!

Eller ja åker inte med mamma in till stan. Ska ta bussen vid 5 ist. För jag har inte nått att kolla på på stan. Och om jag bara går och kollar så blir det att jag köper. Speciellt nu när jag vet att pengarna har kommit in. Då blir det onödiga kläder, smycken, smink mm som verkligen inte behövs. Så stannar hemma och chillar. Ska äta nå till middag men vet inte vad:S Nån som har nå förslag?!
Kanske drar mig ner och ser OTH innan jag sticker? :)
Dessutom måste jag städa rummet! Dammråttorna tar över haha. Näe men måste plocka bort saker från golvet och så. Men asså guh vad man samlar på sig saker under årens lopp. Bör ju nästan tokrensa rummet. Och inte tänka ''det där kanske jag behöver i framtiden''. Då man vet att man aldrig annars använt det. Det ska jag nog göra nån dag. Frågan är ju bara vart man ska börja?!

Sen är ju frågan vad man ska köpa för mobil?! Herreguh jag som tycker jag har tittat på mobiler i år och dar. Så hittar man en som man gillar, så ska den till att gå sönder. Så orkar ju inte köpa en likadan om det sker samma fel.
Men känner att jag vill prova en Sony ericson:) Men haha funderar nästan på att köpa nån billig. Typ som bara har nån pixel kamera och som har musik och radio! En kalender är inte fel det heller. Det är fasen allt jag begär:)

Nu ska jag gå och kolla om jag hittar nått jag kan äta till middag och sen bänka mig framför One tree hill!<3
Puss alla söthumlor!:D

Kommentarer
Postat av: Veronica

EN NY MOBIL? köp du en Sony, det är nog bäst det ;).

2009-01-30 @ 21:30:31
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0