Ännu en rubrik i livet

Jag kom just på att jag sa att jag skulle städa i kväll. Men det kan ni ju glömma, jag har ju fan glömt bort det helt. Men nu är jag nästan lite trött. Nu sitter jag och pratar med Simon på msn. Alla andra övergav mig:/ Nå men Simon är trevlig han med:) Dock så kan det ta flera veckor mellan våra samtal. Det är rätt undligt ändå. Jaja som sagt så är det trevligt att prata med honom. Men jag kan säga er att det har inte alltid vart lätt med Simon:P Haha! Men när man ska inte göra allt så komplicerat, helt enkelt.

Fan jag blev sugen på glass och varma hallon!:S Det är inte bra! Men ska inte äta det, nejnej. Ska ju vara med Cicci imorgon så det lär väl bli att äta nå onyttigt då. Men fan nu känner jag at tjag är hungrig. Gaah jag ska sluta tänka på mat nu!
Jag har inget att göra:( Herreguh måste ju göra nått innan jag får spader. Kanske ska man sova som alla andra eller?
Vad vet jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0