Årets fattigaste helg för Sveriges ungdomar

Nu är jag hemma från en farofylld dag! Har vart och simmat med Veronica. Jag glömde en hel del saker hemma, som lås, kamera, borste och FRUKT. Så vi fick köpa en banan:). Jag simmade 40 längder:) Och 20 längder utan att ta en paus! Det är bra gjort för mig!:D
Sen gick vi på stan och shoppade loss. Jag köpte en gul t-shirt och en svart huvtröja med dragkedja. Det gick på 270 kr, det är tur man har presentkort;) Sen köpte jag ett långt vitt linne på Gina. 99 kr:) Och ja sen en godispåse och tuggummi. Så jag nu har jag bara 146 kr. Men på fredag får man ju pengar:D Och då fyller Cicci år!:D Tror jag vet vad jag ska ge henne med:)
Nå nu är jag här hemma med Veronica. Vi har ätit god tacos. Och nu ska vi prova kläderna vi har köpt. Kanske dyker det upp några bilder här på bloggen med:)
Puss!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag är också fattig!

2009-01-24 @ 22:06:14
URL: http://veronicabrännström.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0