Borta med vinden:)

Hejhej nu sitter jag hos Veronica. Vi har just ätit tacos, det vat gott som vanligt. Nå sen så har vi sett lite OTH på tv och vart förbi Coop.
Tidigare idag var jag med Viktor. Vi kollade lite på Coop forum och fikade på Trend café. Köpte nån Opera bakelse och  varm choklad. Sen så böt vi julklappar med. Han fick en sjal och en nalle, dålig fantasi jag har:P Sen fick jag en mugg och en sån där figur man kan köpa på Lagerhouse. Ni ska få se senare, ska fota den sen.
Sen drog vi till Rusta en snabbis. Köpte nå hårspray för en tia och tuggumi. Sen bar det in till det och leta dom där tabletterna. Hittade dom dock inte. Nå man kunde köpa nån annan sort eller beställa. Får se hur jag gör.
Sen tog jag en buss hit till Verra.
Nu ska jag nog gå och vara lite social med henne:)
Puss hörs sen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0