Chokladsylt är säkert gott de med!;) Eller hur Emmy?!:)

Nå sitter bara här, har just lagt ansiktmask och tagit en lång varm dusch. Hoppas det inte är så jävla kallt imorgon, men det ska tydligen vara det:/ Inte kul! Måste hitta nå kläder att ha på mig imorgon. Har en hel garderob, men inget jag vill ha. Så är det alltid! Dessa klädproblem.
Men vet ni, igår hittade jag en klänning! Åhh älska! Vill köpa den till sommaren:) Vi får se om det blir. Slänger upp en bild på den, så får ni se:)
Nå har en massa att plugga känns det som. Dock så ligger allt en evighet fram med. Men typ en uppsats i svenskan som ska vara klar på onsdag. Matte, tusenmiljarder tal, engelska prov vecka 5, haha, och nationella i engelska:s Fan jag hatar nationella jävla cp prov! Dom kan dra sig baklänges! Nå kanske inte är så mycket menmen:P Samhällsen ska vara klar imogon och ja det går väl frammåt. Jag gör min del i projektet i alla fall.
Förresen på projekt och företagande så går det segt! Vi kommer typ lägga ner vår idé och få ig. Så känns det nu i alla fall.

Imorgon ska vi ju till berget. Vi ska tydligen GÅ dit upp! Herreguh! Gå i tusen minusgrader! Hojja ser inte fram emot de, sen tar det typ flera år innan stugan värms upp. Och sen ska vissa vara stupfulla och rulla ner för berget. Medans vissa andra är endast lite knall och virrar bort sig i skogen och fryser ihjäl! Jag längtar!;)
Puss



Här är klänningen:)

Kommentarer
Postat av: Emmy.

chokladsylt är alltid gott!! :D

2009-01-15 @ 21:42:37
URL: http://rosaruta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0