Fredag hela veckan lång!

Idag vill jag börja med att säga GRATTIS till CECILIA som fyller 18 år idag!:D Jag hoppas du får en jätte bra dag om du läser det här. Men om hon nu inte läser det så vet hon det ändå. För jag har nämligen skickat ett sms till henne i morse. Där for mina sista användbara ören;) Men nu har jag laddat mobilen med pengar igen!:D Woohoo!
Nå for till skolan hade körkortsteori. Asså jag känner mig inte alls lika taggad som alla andra, med det här med körkort. Jag vet att jag måste ta det och att det är bra att ha. Men seriöst jag är inte taggad att köra bil heller. Jag vet jag måste skärpa mig med detta. Men det är en hel del man ska lära sig och det ska inte glömmas! Så man kan inte läsa kvällen före som med ett vanligt prov. Jaja vi ser väl hur detta slutar.
Sen hade vi samhälls. Sanna och Richard redovisade nå nyheter och vi gjorde ett nutidskryss. Dom är för högstadieelever men svåra som gatan! Nog svara för andraårselever på gymnasiet! Nå hade 8/12 rätt den här gången!:D Woohoo.
Nå nu är jag hemma har räknat ett tal matte. Det är med svårt som gatan:( Lyssnar på musik och pratar med Emmy på msn.
Jag och Emmy ska till Elin von Flygare ikväll!:D Vi ska mysa och se på film:) Vet dock inte längre vad det blir för film. Det var prat om Revolutionary Road, eller Benjamin Buttons otroliga liv. Äsch vet inte vi ser ju vad Elin har på datorn:) Ska dit vid sextiden. Ska åka in med mamma och gå på stan före det:)

Nu ska jag gå och räkna mer matte:(
Pusstjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0