Fredag snart slut:(

Nå det blev inge OTH för min del. Lagade överkokta makaroner och korv istället. Haha! Nå men tog bussen till stan. Pratade med M i fon. Han var visst lite snurrig redan då och klockan var bara vid halv 6! Jaja visst det går det med. Träffade Emmy i stan. Haha fick en s av henne. Klarade ha den i 15 min! Woohoo! Sen blev jag less och slängde iväg den. Drog till Elin efter många omvägar höhö. Det blev att direkt dra till Willis och köpa naturgodis!:) Vi var så duktiga:) Sen såg vi film hos Elin. Heartbreakers och Madagaskar 2. Helt okejiga filmer 3/5.
Nå Emmy for lite tidigare än mig. Så jag och Elin satt och snackade om en lärare. Haha ja en virrig, annolunda lärare som drar sin livshistoria på en svenska lektion! De ni;)
Nå ska läsa några få bloggar nu sen sova:)
Puss godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emmy

de var tur att vi såg madagaskar, för jag orkade verkligen inte tänka där på slutet, höll seriöst på att somna :D

2009-01-31 @ 00:01:59
URL: http://rosaruta.blogg.se/
Postat av: Veronica

Överkokta makaroner =).

2009-01-31 @ 22:24:19
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0