Fredag!

Fredag!

Idag har jag haft redovisnig på skolan. Det gick väl hyfsat tror jag. Sen så skulle vi svara på nå frågor i grupp. Fast vi var rätt oseriösa så fick vi veta att dom skulle vara klara idag med. Då jobbade vi seriöst och gjorde hälften av frågorna. Sen var jag för snäll igen och erböjd mig göra klart frågorna under dagen. Så det har jag gjort nu ikväll. Jobbigt! Har massa annat som egentligen är viktigare att plugga menmen.

Sen så idag har jag vart på stan. Träffade Emmy och vi gick till KH. Jag pluggade lite lite engelska. Men vi satt mest och lyssnade på några fjortisar som satt bevid oss. Haha fy fan så roliga dom var, helt blåsta! Nåja så äre ibland.
Sen gick vi på stan och fikade på BO's. Haha jag hade beslutångest så det blev det jag alltid tar. En bakelse, typ med vit masipan och nån cream i. Jätte god!
Sen lämnade jag av Emmy vid bussen och gick och kollade vilka sällen som tar emot sommarjobbare. Så nu är det bara att skriva ett jävla bra CV!
Sen så pratade jag med Markus i fon med:) Alltid trevligt!
Förresten hittade ett par fina örhängen på Cubus, svarta runda bollar. Fanns i gult, grönt och vitt med. Vill ha dom alla! Hehe men 20 kr är inte så faligt för ett par:D Kanske köper imorgon.
Fick en nyhet på KH med. Det kom som en chock men sen när man tänker efter så är det ingen chock. Men jag orkar inte tjata längre. Personen vet vad den ger sig in på. Men jag blir bara så less att det är samma visa om och om igen.

Nåja imorgon ska jag vara med Veronica. Ska fara in till stan med 10 bussen om inte mamma och pappa ska in till stan? Vi ser ju:) Så då ska jag och Veronica simma och sen gå på stan lite. Jag har inte så mycket att titta på kollade det mesta idag faktiskt. Men jag var aldrig in på HM idag. Så dit vill jag gärna imorgon. Ska försöka hitta en vit t-shirt med kanske nått tryck, lite pösig ska den vara med. Sen så vill jag ha en nå liknande svart jacka som inte är en utejacka. Asså jag vet i alla fall vad jag menar, även om inte ni gör det. Kan kolla om jag hittar nån bild:)

Asså jag funderar på att se veckans Andra avenyn avsnitt, Emmy sa att det var spännande. Har även massa bloggar att läsa. Men bör plugga. Men orkar inte. Fy fan så lat jag känner mig.
Förresten har träningsvärk i armarna och ryggen efter boxningen från igår:) Hur ska jag orka simma imorgon?:S Ska nog gå ändå.
Sen så såg jag att Nautilus hade gemensamma träningspass, som spinning, power yoga, aqua power mm. Undra om kortet gäller på dom sakerna? Men det bör ju göra det eller hur?! Måste höra det imorgon. Och måste köpa kortet. Men pappa ska ju sponsonera mig. Eller heter det kanske sponsra, sak samma.
Undra om man ska köra på mjukisbyxor imorgon, låter rätt nice!  Haha som Emmy sa idag ''Nog kan du ha mjukisbyor, det här är ju Luleå''. Haha det lät så jävla fult:D Sen så sa hon nå om att det bara finns fjortisar i Luleå med. Haha, nåja:)
Näe detta blev ett lååångt inlägg:D Men det e bra med sånna med:D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0