Glömmer bort tiden

Imorsre så väckte mamma mig sån tur halv 7. Bussen går ju 7.10. Jag hade ju ställt klockan på 5.55, trodde jag. Men sen kollade jag och den stod på 6.55! Bra att man kan klockan, undra på att man försov sig. Jag skulle ju upp oc h platta håret, men inte han jag det.:(
Har haft körteori nu på morgonen. Det gick bra men det var en stooor grupp! Vi rymdes knappt i klassrummet. Men det verkar som det är en kul kurs:)
Vad händer i helgen då för er kära läsare? Jag kan säga att idag efter skolan ska jag hem en snabbis. Sen bär det in till stan och simma med Emmy. Ska nog gå en liten runda på stan med:) Sen ska jag hem och städa och mysa med film:)
Imorgon ska jag vara med Cicci. Vi ska fara tll pite och shoppa:) Sen ska vi till hennes läga och tare lugnt. Ska bli en riktigt kul helg:)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0