God kväll

Idag hade jag ju sovmorgon. Hade svenska som första lektion. Där vi ska spela upp en scen ur en pjäs för klassen. Eller vi fick manuset idag. Så vi ska träna på det tills onsdag om 2 veckor. Dock så får vi ha manuset då vi redovisar. Jag och Sanna är en grupp och ska läsa ur Kung Oidipus. Den boken fick jag läsa i ettan, så känner igen det. Allt står ju på vers, men det ska nog gå bra ändå när man får läsa in det lite. Det gäller ju att ha lite inlevelse med och ändå inte överdriva. Men det ska nog gå bra:)
Sen hade elevrådet musiktävling nere i foajen. Dom bjöd på godis med;) Nå låtarna var svåra, det var covers på typ finska?! Så man skulle gissa låtens namn och orginal artist. Haha men vi kom på ett par i alla fall.
Jag hade matte efter det och jag räknade medans dom andra satt och gjorde prov. Haha dom stackarna håller på med A kursen som är rätt lätt. Fast vissa tror jag tycker det är svårt. Menmen helt förståligt, dom är säkert bättre på andra saker. Nog om de.

Efter skolan for jag hem, packa ner badkläder och for in med bussen till stan. På bussen träffade jag Markus!:D Blev helt förvånad. Nå vi satt och snacka om allt mellan himmel och jord. trevligt som alltid:)
Jag hoppade av vid shopping och gick till badet, pratandes med Emmy i fon:) Simmade mina 40 längder, duscha, inpackade håret och bastade. Skönt! Nå men det var ju simträning idag och det hade jag glömt. Och så var det ju vanligt folk med, så det blev rätt mycket vågor i vattnet. Menmen det får väl gå det med.

Under kvällen har jag sett halva Noting Hill. Sen gjorde jag en paus och såg Top model. Nu när jag bloggat klart dom sista meningarna så ska jag se klart Noting Hill. Åhh jag gillar verkligen Julia Roberts! Hon är så vacker, så vackra läppar. Och hon är en fantastisk skådespelerska! Älska<3 Hugh Grant är inte helt fel han heller;P

Nåja ska kolla klart filmen nu sen sova. Ska upp 7 imorgon. Börjar 9.25 ska ha matte, även så har jag haft 3 timmar matte nu i veckan. Men  David ville att jag skulle komma så vi kunde prata om schemat. Så vad gör man inte om man vi få sitt schema så bra som möjligt?!
På idrotten ska vi tydligen ha inomhus fotboll, blä! Så om inte fotbollen nu, av någon anledning, skulle vara obligatoriskt för betyg så ska jag definitivt upp i gymmet istället! Fotboll är inte min grej!

Sweet dreams and take care. Hear from me later! Ciao / Nea Pea


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja du, det kan bli mkt vågor på Ponus badet =) haha.

2009-01-28 @ 21:33:57
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0