Godnatt

Jo snart ska jag sova. Trött vilket jag vart hela dagen. Nåja undra om man behöver datorn på svenskan imorgon-. Vi börjar ju med svenska b imorgon. Fan jag vill inte till skolan. Den här terminen kommer jag inte ha lika många sovmorrnar:( Blää! En sak som e bra är väl att vi ska ha svenska och körkursen. Jag gillar faktiskt svenska, eller oftast;)
Nå sen ska jag snacka lite med syon med.
Efter skolan bär det av till gymmet med Emmy. Och emmy ska göra hål i örat så då ska jag vara med som (host) stöd:P

Shiet vad har jag egentligen gjort under lovet?! Jag vet saker jag inte gjort som jag skulle ha gjort! Som skriva CV, plugga och vara ute. Hojja måste skärpa mig nu!
Dessutom måste jag fixa dom där pillerna som minskar sötsuget. För jag klarar inte det på egen hand!
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0