Ha!rspray

Nå har blåst håret, var ett tag sen sist! Jag tror inte att jag ens har blåst, platta eller volymat det sen jullovet! Jag har ju sagt att jag ska göra det men har ju inte blivit. Men fan så nice det är att hålla på att fixa sig utan tvång. att bara göra det då man känner för det:) Det är då det blir som bäst! Nu har jag ju lust att platta håret med. Ska slå på platttången:)
Har förresten bytt bena på håret. Nu är den på höger sida igen!:D Hade det i sommras men så bytte jag där nån gång i slutet av sommaren.
Har fixat så alla bloggar jag läser är i mina favoriter. Har ju en bloglovin men ska kolla om detta är bättre. Vi ser efter ett tag. Nå ska gå och fixa nu sen sova:)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0