Hemma från Öjebyn

Igår var jag då med Cicci i Öjebyn. Vi åkter med en buss vid 5 tiden. Vi träffade Emma med på bussen!:D Treeevligt!:D Emma tyckte mitt hår var coolt efter det att jag tagit ut flätorna. Ni ska få se bilder sen.
Nå när vi hoppade av i Ö-byn så gick vi och åt pizza. Sen bar det av hem till Cicci. Vi snackade och sen började vi se film:) Det blev Tre systrar och en mamma, A walk to remember, The holiday och Herkules;) Haha, bara för att jag och Cicci gillar disney. Sen satt vi och pratade en massa. Man märker hur lite vi pratar och träffas. Vi fick veta saker om varandra som hände för typ ett halvår sen. Men vi kan altid prata om allt! Det e så jävla bra. Saknar henne!
Nå vi gick och la oss vid 6 på morgonen och vi skulle upp vid 10. 4 timmars sömn var ju helt okej ändå. Fast när jag vaknade fattade jag inte vart jag var. Haha! Så vi åt frukost och sen drog vi till bussen. Cicci var så snäll att följde mig till busshållplatsen. Hade nog inte hittat dit annars:P

Nå nu är jag då hemma och jag har pratat med Joel och Markus i telefon.Jag kände på mig att Joel skulle ringa mig. Haha sjätte sinnet you know^^
Nå jag hade ju tänkt vara med Markus och åka skridskor. Men då ska han vara med Robin. Fan jag var så taggad! Finns det nån annan man kan åka skrillor med?
Jag och Cicci kom på att jag, hon, Markus och Robin måste hitta på nått tillsammans nån dag. För C och R är ju ihop. Jag och C är nära vänner och jag och M är nära vänner. M och R är nära vänner. Så alla går ihop med varandra på ett eller annat sätt. Sen har vi ju gått skola tillsammans läänge!:D


Kommentarer
Postat av: emma

jag har också sjätte sinne, jag brukar känna på mig när jag ska bli dödad när jag leker maffia:P

jag blev asless igår för jag blev sheriff och kollade upp en person första omgången och han var maffia, sen säger lekledaren "alla vaknar förutom emma som är död"...shit va less jag blev! det är så frustreande när man vet vem som är evil och itne kan göra nåt för att få ut den!

2009-01-11 @ 20:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0