Hemma från utflykten:)

Jepp nu är klockan 2.40 och jag sitter och skriver. Nå allt var bara fint. Jag, Cicci och Robin gick upp, Markus var redan där och elda. Det var jobbigt att gå upp dit! Hojja. Men det var kortare än jag trodde! och det e ju bra:D
Vi surrade och drack. Jag blev endast lite snurrig av min Trocadero. Haha och nej det var absolut inte utblandat med nått. Dom andra drack öl. Blä! Dom blev mer än snurriga haha! Jag och Cicci högg ved:D Jaha det va kul! Markus körde några låtar på gitarren med:) Sen ringde vi massa folk. Jag ringde Emmy!:D Hehe
Nå sen då vi skulle bege oss hemmåt så gick vi alla tillsammans. Vi hamnade hos Cicci och Robin stannade där. Jag följde med Markus hem. Asså jag bor precis brevid Cicci och gick åt Långnäs med Markus. Bara för att han var lite vinglig. Näe men det var kul att gå med honom. Tog lite tid dock. Menmen följde honom till hans väg och sen pratade vi i fon tills han kommit in genom dörren. Jag ville vara säker på att han kom hem ordentligt.
Nå sen var det bara för mig att traska hemmåt. Gick förbi Cicci för att hämta mina grejjer jag lämnade utanför hennes hus. Lämnade dom där för att jag inte orkade bära allt då jag skulle gå med Markus.
Nå jag försökte skicka ett långt sms åt Emmy. Men min mobil tjorvade så vet  inte om det skickades eller inte:S Orkar inte skriva om det heller. Hon sover ju ändå. Jag tänkte ju ringa henne på vägen hem från Markus. Men jag tänkte om hon sov så ville jag inte väcka henne. Hon ska ju fan upp och träna imorgon.
Jag ska ju fasen vara med Linnea. Det är förresten Robins syrra;) Hehe. Jag sa att hon tidigast fick ringa halv 11. Så ja måste nog sova snart.
Fan vad jag  har gått mycket idag! Till Markus och tillbaka är ju 8 km och sen upp och ner för berget. Ja men säkert mer än 1 mil!:D Woohoo!
Bilder kommer sen:)
Nu ska jag försöka sova.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0