Hojja

Vilken dag! Jag e sjukt trött! Somnade ju inte förrens 2 inatt och hade även avstängd mobil!:O Jag brukar ha på mobilen 24/7.
Nåja efter svenkan, där vi började med Antiken, så hade jag matte. Kul, nej knappast. Nå men sen fick jag hoppa på bussen som ledde mig till Luleå och till Emmy!
Vi träffade Eggy och Emmy gjode hål i örat med:) Nå sen gick vi och träna:) Kul, faktiskt och man var ju inte stendöd efteråt heller!:D
Sen var vi onyttiga och gick och åt på Max. Kyckligmål is the shiet:) Gott som fan.
Vi har även köpt var sin burk av pillret, som ska minska sötsuget!:D Hoppas det funkar. Jag ska säga senare hur det går med det:)

Asså det är rätt sjukt, på bussen när jag sitter och gör ingenting, då kan jag sitta och fundera hur jag ska formulera mig här i bloggen. Haha rätt sjukt men kul. Inget blir som jag tänker, för jag glömer det oftast. HAHA! Jag e ju så sjuk:p Man kanske ska börja ta omeg-3 tabletterna igen, om jag kommer ihåg att ta dom;)
Nå jag skulle ha sett en film för en halvtimme sen men sket i den. Ska hyra den sen, nångång. Är så grymt trött. Jag känner att jag kommer sova rätt bra inatt efter en dag i skolan och sen tränat med.
Imorgon blir det mjukisar, mysigt!:)

Jo jag ska höra med Cicci om hon kan hjälpa mig med matten lite. Ska kanske träffa henne i helgen:) Men ja vi får se:)
Näe om man ska gå och fläta håret och kanske se 90210? Om jag orkar:)
Nåja pussen!;)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Haha, du och din mbil ;).

2009-01-08 @ 22:17:24
URL: http://veronicabrännström.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0