Hotellet

Nå det blev ett inlägg i alla fall. Sitter fortfarande på hotellet. Jag slutar snart:) Nå har serverat några gäster, alla döck dock inte upp:( Men jag har pratat lite engelska, de ni;) Har ätit lite pasracarbonnara som Micke har gjort. Fan så gott!:)
Haha Micke sitter här och läser vad alla bartenders har gemensamt;) Rätt underhållande. Jag berättade ju att jag ville gå en bartenderkurs på Gran Canaria eller Kreta. Han är ju själv utbildad bartender. Nåja jag tror inte jag kommer sluta som bartender, frisör eller så. Men hade ändå vart kul att gå bartenderkurs och frisörkurs. Jag vill ju äga massa hotell med!:D Haha stora drömmar för en liten flicka;)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Du skriver mkycket "nå" ;).

2009-01-20 @ 22:03:56
URL: http://veronicabrännström.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0