Hungrig


Jag är hungrig nu igen! Fan så jobbigt. Jag äter ju så jag oftast blir mätt ju. Hmm jaja ska väl äta nå mackor och sen har jag vart och handlat med mamma och pappa. Köpte chockladbollar! Hehe så ska avnjuta en sån med. Asså anlednigen till att jag är sötsugen är nog för att jag går och lite småhungrig. Inte bra! Nå sak ta min tablett nu!
Sen idag har jag pratat med Macke Packe och Emmy Pemmy i telefon:) Dom är så trevliga båda två!
På lördag ska jag vara med Veronica:) Kul! Vi ska göra stan osäker ett tag, hyra film och äta godis!:D Längtar! Menmen det är inte lördag än.
Imorgon hade jag tänkt fara in till stan, kolla lite på HM. Asså jag hade en tanke där på att simma med men kommer inte orka det efter dagens idrottspass. Så istället blir det plugg på KH! Ojojo de ni. Men vi ser ju men det är alla fall min tanke.
Förresten min mobil hade inte kommit tillbaka:( Jag som vill ha min musik!
Näe nu ska jag dra. Ha det så bra ni kan.
Pussen:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad flitigt du har bloggat! Så flitigt av dig :)

2009-01-23 @ 21:26:24
Postat av: Linnea:)

och som vanligt glömde jag att skriva att det där var från mig. Linnea, asså.

2009-01-23 @ 21:27:31
URL: http://miffotlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0