LESS!

Hej är på hotellet. Har inget att göra och Magnus är på vift. Är irriterad som fan! Har fått ett nytt schema. Och vet ni vad, det suger! Kommer inte ha en ända sovmorgon och så kommer jag måsta gå till 14.00 på fredagar! Blää!
Sen så tycker Kerran att jag även ska göra fjälvandringen som är i 3an. Den ger en 50 poäng men jag har redan alla poäng. Så hon tycker jag bör göra det för att det är bra att det är bra att läsa fler poäng. Men åhh vill inte!
Dra mig baklänges!

Hoppas det går bra på engelskaprovet idag i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Du, jag slutar 15:30 på fredager. Så klaga inte! Du kommer klara engelska provet =). KRAAAAAAAAAAAAAAAM.

2009-01-27 @ 17:23:33
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0