Less!

Jag är så less! Hade inte ens lust att slå på datorn, men kände att jag var tvungen. Men då jag loggar in på bdb var det mååånga som laddat upp. Och det var fan 30 jävla blogginlägg som skulle läsas! Fan asså jag pallade inte! Orkade bara läsa några inlägg på bdb och ett blogginlägg.
Nu har jag pratat med Emmy och nu pratar jag med Markus. Jag och Sanna försöker komma underfund med hur vi ska göra med lägenhetsuppgiften. Det är ju jag, Sanna och Linn som är en grupp. Men Linn har vart sjuk så det e bara jag och Sanna som gjort den. Vi måste dela upp arbetet för det ska vara klart på fredag! Hojja
Näe nu ska jag nog gå. Skulle ju blåsa och volyma håret och sova tidigt. Men nu är det förstört!
Tjoos!

Kommentarer
Postat av: moa

ååh, tack så mkt Linnea :) har faktiskt ett stort intresse för inredning osv. Så vi får ju se! :)

2009-01-14 @ 17:33:34
URL: http://moaseliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0