Lördag!

Detta kommer bli ett långt inlägg det känner jag på mig. Har så mycket att berätta!
Dagen började med att jag vaknade av väckarklockan 10.15. Jag visste nämligen att Linnea skulle ringa som ringa som tidigast halv 11.
Nå jag gick upp och pratade lite med mamma. Sen vid 12 klirrade jag frunch. Det blev pilaffris och korv:) Sen så ringde Linnea och jag drog dit. Nå vi gjorde inte allt för mycket. Hahah vi fickade nå mackor. Sen var vi så trötta att vi hade kuddkrig och slog på varandra. Hahah normala idioter! Tillslut så gick vi in på Youtube och lyssnade på musik. Sen så följde hon mig ända till Alvisksskolan! Hon är så snäll! Det är synd vi träffas så sälland:(

Nå sen fixade jag lite här hemma och sen kom Markus och plockade upp mig med skotern. Så vi körde lite här och vart Fan det var så trevligt! Kan ni tänka er att åka skoter under stjärnklar himmel. Fy fan så fint!:)
Haha jag och Markus vurpade med skotern med. Haha på en jävlat dålig väg. Jag kände bara hur vi lutade mer och med åt vänster. Hahah. Gjorde dock illa mig på smalbenet. Är öm där nu, kommer få ett blåmärke;)
Sen for vi till hem till Markus och han lirade gura. Sen så kollade vi på Youtube på några klipp. Jag pratade med Emmy lite med:)
Sen såv vi nån film, Last kiss(?) tror jag den hette. Den var fan mer deprimerande än kärleksfull. Hojja inte bra film. Trodde aldrig den skulle ta slut! Men när den väl gjorde det så for vi med skotern igen!:D
Vi körde upp på Långberget och sen halvt ner för IP vägen. Sen for vi vilse och sen hamnade vi vid vallgraven. Vi såg en skyllt som jag kände igen och då hittade vi ut. Det är då tur att man har vart ute i skogen en del i alla fall:D Heheh jag som trodde jag hade uselt lokalsinne. Speciellt ute i skogen, men inte!:D
Nåja jag fick gå en bit med. Har då bränt kalorier i dag med;)
Hehe jag var ju jätte sugen på att kolla en film med en godispåse framför mig ikväll. Då var det ju bara tur att Markus fick ut mig att åka skoter! Men sen så gick jag ju från Linnea med:)

Det har varit en helg med täckbyxor på! Ovanligt, mycket ovanligt för min del! Men ja det e rätt skönt ändå. Vill dra på mig täcckisarna imorgon med:D Kanske tar en liten promenad och pratar med Emmy i fon:D Ringde henne idag men hon svarade inte. Men jag har börjat fundera om min mobil är lite konstig. Men förhoppningsvis så får jag tillbaka min nya snart!:D Saknar musiken på den!:D Har även snart slut pengar:(
Förresten idag då jag och Linnea kollade på Youtube visade hon mig en låt. Drop in the ocean, tror jag den hette. Den var grymt bra! Sen så hittade jag en Coldplay låt med jag aldrig hört, Yellow:D

Nu blev det visst stop i min hjärna hära;) Ska läsa bloggar och så vill jag se Anda avenyn:)
Puss oc godnatt!<3


Kommentarer
Postat av: Veronica

skoter, fan vad coolt =).

2009-01-18 @ 10:59:58
URL: http://veronicabrännström.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0