Lördag



Idag vaknade jag vid halv 11. Tog en dusch och blåste håret. Det blev rätt rakt, men det förstörde jag med att sätta upp håret i en knut. Haha jag bytte byxor 2 gånger och linne 3 gånger innan jag blev nöjd. Nå har hunnit prata med Emmy i fon, ätit frukt, och städat lite. Ska nog städa mera sen, om jag orkar.
Vid 5 kommer Cicci till Alvik, men lär träffa henne senare tror jag. Fast jag har ju lovat mamma att följa henne hämta pappa från firmafesten. Vi får se när han ska hem. Men hinner nog vara med Cicci ett tag. Annars kanske jag kan gå dit senare när jag kommit hem. Det är ju rätt nära till henne om man säger så.
Imorgon ska jag nog vara med Evelina:)
Nå nu ska jag kolla runt lite på internet!
Vi hörs senare.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0