Lördag

Okej hur trött är man om man somnar med kläderna på?! Ja det var precis det jag gjorde igår.
Nåja blev väckt imorse och for in till stan föra att hitta nå nya hotellskor. Hittade ett par på HM, som jag gillar.
Sen så har jag bakat en kladdkaka till ikväll. Jag ska till Pite och vara med Cicci. Vi ska se film och mysa:P Haha ska dra med kameran med, men kan inte garantera så många bilder.
Nå jag ska sova över hos Cicci så jag kommer hem imorgon vid halv 12 tiden. Då ska jag kanske fara med Markus och åka skridskor. :D
Jag har förresten läst ut min bok idag. Åh den är så bra! Neon i regn har läst den flera gånger! Jag kan köra en kortfattad resume av boken.
Neon i regn handlar om Leanne som begår ett misstag som förrändrar hennes liv. Hon får samhällstjänst på ett ställe som heter Lavendelvillan. Först tror hon att det är ett ålderdomshem men sen märker hon att det är personer i hennes egen ålder där. Lavendelvillan är nämligen ett ställe där personerna som bor där väntar på att dö. Hon träffar Gabriel som är i hennes ålder. Han är konstnärlig, interligent och döende. Leanne försöker göra allt för att komma där ifrån, men sakta men säkert börjar hon trivas. Då händer det som inte får hända...



Nu ska jag gå och packa:)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0