Måndag:)

Nu har jag blivit medlem på godstart.se och gratissms.se. Så nu får jag skicka 2 sms/dag. Har bara 2 kr kvar på mobilen så RING om det är nått!

Sitter på skolan i ett rum med Linn, Sofie och Mappo. Fifi spelar Bumbibjörnarnas låt;) Haha normalt.
Idag så blir det ingen träning ska plugg till engelskaprovet vi har imorgon.
Just ja jag och Emmy kanske ska köpa simkort istället. Emmy vill hellre simma iaf som det lät igår kväll. Så vi får se. Det är ju mycket billigare med simkort. 150 kr för 4 månader! Gymkort koster 1500 kr i 4 månader. Och jag tror knappast jag lär gymma själv. Då simmar jag hellre. Men jag och Emmy kommer bara kunna simma tsm på måndagar efter v 8. Men tills dess så lär det bli måndag och onsdag och kanske fredag.
Emmy hittade ett bra träningsprogram för simmningen http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/traning/article264065.ab.
Nåja nu ska jag gå.
Ciao

Kommentarer
Postat av: Veronica

Gratissms, det lät bra. Får man bara skick 2/dag, det lät mindre bra.

2009-01-26 @ 17:28:36
URL: http://veronicabrännström.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0