Onsdag!:)

Jepp dagen började väl si sådär. Glömde mobilen hemma så har inte vetat vad klockan varit exakt idag. Alla klockor på skolan och hotellet går ju helt fel:P
Nå hade svenska b, där vi håller p med den tråkiga antiken. Hur många gånger har man inte gått igenom det?! Jaja sen hade jag hål, lunch, svenska igen och matte. På matten jobbade jag fan bra! Det går bra nu, ett tag iaf:D Jag och Fifi lyssnade på musik undertiden och det gick bara fint.
Nå sen for jag in till stan. Somnade till på bussen. Hoppade av vid Shopping och mötte upp Emmy. Vi fixade klart Elins present.
Sen for vi till Elin! Där var Sandra med och det var ju trevligt. Vi fixade lite med tacosen och så, sen åt vi. Vi eller ja i alla fall jag blev proppmätt! Sen pratade vi en massa och sen var det tårta! Haha den var då god:) En schwartzwaldtårta:)
Sen surrade på om film, skola, musik och fester.
Nu är ju Elin 18! Hojja så tiden går fort:P

Nå måste nog plugga nu. Har sovmorgon imorgon:) Skönt! Jag funderar på om jag ska ta med mig mina skridskor imorgon eller om jag ska låna på skolan?! Vi ser ju:)
Förresten idag så träffade jag Elin på stan med bara 1 min typ. Men vi han prata på den tiden med. Det var ju ett tag sen vi sågs. Måste fixa det på nå sätt.
OCH VET  NI?! Jag har sett Zelda idag!!! Sist jag såg honom var skolavslutningen i sommras! Nå sö sweet!:D



Jag vet att dom senaste inläggen inta vart så extrem roliga men. Har inte orka lägga ner så mycket tid vid datorn. Kommer ha mycket att plugga framöver så vi ser hur många inlägg det kommer bli.
Nu ska jag gå
Puss!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Plugg, plugg, plgg! Vi sitter i samma båt, du och jag ;). Jag måste också plugga.

2009-01-15 @ 20:22:02
URL: http://veronicabrännström.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0