Skola

Idag hade vi boxning på idrotten. Jag funderade på att gå upp på gymmet istället men sket i det. Så jag var med på boxningen och det var rätt kul. Jobbigt med;) I Luleå hade vi boxning en gång med, kommer jag ihåg. Har ni boxats nån gång?
Sen hade vi samhälls. Vi satt och lyssnade på redovisnigar och gjorde klart vår plansch. Imorgon ska jag och Linn redovisa:D Hoppas det går bra!
På projekt och företagande så har vi ändrat tema på vår lunch. Nu är de 50-tals tema som gäller. Vi har även kommit på en varmrätt!:)

Nu sitter jag på bibblo i väntan på bussen hem, som går 15.15. Ska göra bort att plugga lite så jag kan fara och handla mat ikväll. Idag ska min mobil även komma tillbaka. Men dom har inte ringt:( Men ska fara förbi och kolla om den har kommit ändå:)
Vi hörs sen alla glada:)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0