Skola

Nu sitter jag har och väntar på att projekt och företagande ska börja. Har just haft samhälls. Vi gör ett grupparbete där man ska inreda en lägenhet i grupp. Det är jag Sanna och Linn men Linn var sjuk idag:(
Nå idag på idrotten hade vi vollyboll. Jag sög men det gick bra ändå:) Fast fick en boll i ansiktet så tappade jag glasögonen. Blev fan yr med:S Fick sätta mig och vila ett tag.

Just jag, jag tittade nyss ner på tangentobrdet och såg att jag fortfarade har kvar bandet jag fick av Emmy igår. Haha det var nå band från nått hon köpt, så knöt hon det runt min handled. Sen har det bara blivit kvar där.:)

Woohoo pratade just med en rolig person på msn. Har inte snackat med honom sen i sommras! Nå miss you and the old days:)

Pusshejs/Pussciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0