Stan, tusen gånger om!

Dagen började med att hoppa i duschen och sen dra på lite smink. Sen for jag och lämnade in min lilla Samsung på lagning. Så här min kära Nokia 3310, tills vidare.
Sen så for jag in till stan och gick på banken. Vuxenoäng till mig!
Senare har jag följt Linn då hon pirca tungan. Haha det var nog snarare jag som satt och var rädd istället för Linn. Trots att det var hon som skulle få känna smärtan. Nåja fick träffa Erra idag med. Trevligt! Och Sofie och Micke ska vi ju inte glömma bort heller.
När dom hade farit hem till Kalix så gick jag runt på stan. Letade underkläder. Hoja! Hittade inget som passa och om det passa så kostade det pengar. Mycket pengar:/
På vägen hem så pratade jag med Emmy i fon. Sen så hade mamma köpt en ny mobil, nån gammal Nokia, för 300 kr. Nå så det var jag som fick visa henne hur den funkade. Det gick rätt bra:)
Sen började jag laga lite mat och gjorde sallad. Ska äta så mycket sallad som möjligt.
Dock så har jag köpt lite godis, men det e jag värd(A) Sen så ska jag även dippa lite morötter och gurka!:) Gott!
Har massor med film att se med:D

Förresten ett stort GRATTIS till Robin som fyller 18 år idag!:)


Kommentarer
Postat av: Veronica

Är det slut på rean? Hahaha, 3310 är ju bäst =).

2009-01-02 @ 20:08:29
URL: http://veronicabrännström.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0