Tisdag:)

Idag har jag ju vart i stan, till Kungs!:D Men först gick jag på stan och kollade lite och sen gick jag till Kungs. Jag träffade Emmy och Jååånas så gick vi och åt. Pasta och ostsås med broccoli i. Det var rätt gott:) Sen såg jag Z med!:D Happy! Haha jo visst jag har kommit över honom;)
Sen så följdet jag med på svenskan, med Maggan!:D Hon var sig lik ska jag säga er. Haha lika hyper som vanligt. Det var så trevligt att träffa alla igen!:D Saknar dom redan. Btw Jonas var långhårig, get a haircut boy;)
Sen vandrade vi runt på stan, jag, Emmy och Elin hängde på ett tag med. Och jo jag köpte en chocklad på bibblo för Emmys pengar;) Det var så gott!:)
Jag träffade Therese och Evelina på stan med. Så vi pratade lite och så.
Sen tog jag bussen till Älvsbyn. Hade engelska och nu sitter jag här på hotellet.
Ska servera ikväll! Ska bli kul:) Det var ett tag sen.
Kommer nog inte bli nå bloggande när jag kommer hem. Är ju rätt sent så jag lär sova på dirren.
Ha det bra alla glada bloggläsare!:)
Puss

Kommentarer
Postat av: emma

åhhh, jag hade velat träffa dig:(

2009-01-20 @ 19:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0