Torsdag kväll

Nå sitter här och vet att jag måste sova snart. Men jag vill hinna skriva lite och så hade jag velat läsa ut min bok.
Efter skolan så försökte jag räkna lite matte, STOLT! Dock så gick det inte så bra men fattade lite iaf:) Sen så har jag pratat med Emmy och vi har druckit te ihop. Haha hon har blivit kallad Gunde Svan med, inte illa;)
Nå sen har jag epilera benen, gjort en ansiktsmask, duschat, gjort en hårinackning och smörjt in kroppen med lotion! Så en riktig ta-hand-om-mig-själv-kväll.
Sen har jag bara läst bloggar, chattat och lyssnat på musik:)
Har massor att säga men får inte fram orden:S Haha eller så har jag glömt de:P Men en sak vet jag och det är att mina nya jeans är nu uppfollade!:D Ska ha dom imorgon:)
Sen så har vi tydligen ändrat schemat lite på hotellet så vi kommer gå med Mike. Tisdagar udda veckor går jag förmiddag, och jämna veckor går jag eftermiddag. Skulle bara skriva det där så jag kommer ihåg det :)
Nå måste komma på nå bra tröjja att ha på mig imorgon med:/ Svårt val!
Sen så imorron ska jag med Emmy och simma lite:) Kul kul det var ett tag sen jag simmade!
Fan nu måste jag sova! Ska fan upp 6.15 på fredagar nu. Har ju körteori lektion:)
Pussciao!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0