Torsdag!

Dagen började inte alls bra för min del! Skulle upp 7 men steg upp halv 8, typiskt mig. Var små sur och trött. Så skulle man till skolan och räkna matte, blä. Men nu har jag och David kommit överens att jag ska ha dubbelmatte på torsdagar på morgonen. Så då får jag sluta 11.20 på fredagar!:D Sen kommer jag vara ledig nästa onsdag. Svenskan är inställd och då har jag bara matte som jag ska räkna hemma.:)
På idrotten hade vi egen uppvärming sen gick jag till gymmet. Var sådär halvaktiv, var ju redan död i kroppen.
På samhällsen var det rätt stökigt, mycket snack. Vi har börjat på ett nytt område, kommuner. KUL, ELLER SÅ INTE! Nåja får väl duga. Sen på projekt och företagande kom aldrig läraren så vi stack. Så for hem med 13.30 bussen. Skönt som fan.
Väl hemma kollade jag på tv. Asså utan att ha nått specifikt program att titta på. Och det har jag inte gjort på evigheter. Har oftast nått som jag vet vad jag ska se, när jag ser på tv. Haha höll nästan på att soman men så ringde Emmy.
For och handlade mat med mamma och pappa. Somnade i bilen;) Haha. For förbi Onoff för att kolla vad som hänt med min mobil. Dom sa att det hade skickats ut nått brev. Och att det stod att skadan som skett inte gick på garantin. Så man var tydligen tvungen betala nå på 1000 kr om man ville laga den. Helvete ska fan inte laga skiten! Köper då hellre en ny mobil då. Asså jag fattar inte hur dom kan se det som mitt fel att mobilen glappar när man ska ladda den? Jaja allt gör dom för att få pengar! Hoppas brevet kommer imorgon med posten, så får vi se vad dom säger.
Fick mig ett kycklingmål iaf:) Hehe köpte frukt och pistagenötter, eller hur det stavas.:)
Nå ska jag dra och platta håret och sen sova!:D
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: linn

låter som en helt okej dag vännen :) <3

2009-01-29 @ 21:54:47
URL: http://linnlagerskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0