Tralalalala

Nå sitter här nu igen. Har sett den där filmen, En djävul till granne. Den var väl okej, gick att se.
Nå annars då? Jo sitter och pratar med Linnea från Ängelholm:) Nå saknar henne:(  Vi är usla på att hålla kontakten tyvärr.
Sen så ser Emmy på film?!:O Amazing! Hon ser aldrig på film typ. Så detta är fantastiskt! Det e bra Emmy fortsätt så!
Nå jag såg på Malins bdb att hon hade åkt skridskor! Fan jag fick verkligen lust med det med!:D Tänk så kul! Åh jag kommer ihåg när jag gick i 5-6. Jag och Cicci åkte skridskor efter skolan på isen, och så satt vi i hockeymålet och tränade till so-förhöret. Nå det var tider det!
Förresten jag ska vara med Cicci på tisdag!:D Man kanske skulle fara förbi Alviksskolan och kolla om isen är spolad. Kanske åka nått varv i fall att:D
Fan det var nåt jag tänkte skriva men det försvann! Jävla minne!
Nå jag vill träna, måste få igång rutiner på det här, nu när jag är så taggad. Annars kommer allt rinna ut i sanden, det gjorde det ju sist. Men det e bra att vi var på den där instruktör träningen. För nu känns det som man har satt ena foten i träningen. Nu måste jag bara in med andra!:D

Nu ska jag läsa igenom nått Linnea skickade:) Skriver sen, puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0