Träning på G!

Hej! Nu har jag och Emmy vart och tränat på Pontus. Vi fick gå med en instruktör, Jessica, och hon gjorde ett träningsprogram till oss. Så vi gick igenom programmet och så.
Vi började med uppvärmning, spinning i 7 minuter. Sen gick vi till alla andra maskiner som tränar, mage, nacke, rygg, ben och armar. Allt gick bara bra, vissa saker var tyngre och vissa lättare. Jag gillade maskinerna som tränade mage och lönnryggen.
Jag och Emmy ska gå själva sen nån gång, och köra igenom programmet. Sen får vi bestämma om vi ska köpa ett kort där eller inte. Det är fasen det billigaste stället. Och eftersom jag inte är så extrem inne på träning, så går det bra med fungerande maskiner. Andra ställen har väl märkesmaskiner som säkert har massa super bra inställningar. Men jag överlever nog utan dom ska ni se!:P
Dessutom så ingår ju simmning i kortpriset. Så man kan fara och simma när man vill. Och jag gillar ju att simma. Då använder man hela kroppen utan att anstränga sig allt för mycket. Sen så sover man så gott, efter man vart och simmat. Så just nu känner jag att jag vill börja träna på Pontus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0