3/15

Idag så har vi bara rensat sly igen. Men nu är det slut på det!:D Idag har jag jobbat lite med Markus och Joel. Vi pratade på och skrattade om allt och inget. Sen så har det inte hänt så mycket på jobbet.

Efter jobbet så for jag hem och duscha sedan bar det in till stan. Där köpte jag LK biljett!:D Så på fredag ska man med Emmy. Men redan imorgon ska jag gå med Tess, Anton och så får vi se om Markus hänger på, hoppas det!:D
Sedan då jag ändå var på KH så gick jag på bibblo. Tog ett tag att hitta en bra bok. Tog till slut Sex and the City. Ska bli kul att läsa den, man är ju van att se det.
Jag köpte även ett par byxor och Green mål på Max. Det du Emmy!;)



Kommentarer
Postat av: Emmy

haha, du köpte hamburgare? :) greenmålet ät en succe!! :) nu har du säkert livit fast i fällan, och kommer aldrig komma ut ur den, som jag då alltså, inte för att jag käkar ofta, men ja du vet ju hur jag är, om jag äter hamburgare nån gång så måste jag ha greenmålet :D

2009-07-30 @ 00:18:14
URL: http://alittlebitofemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0