5/15

Idag har vart en rätt slapp dag. Alla har väl vart lite sega efter gårdagen. Vår ledare var med seg, hon hade tydligen jobbat där i nån bar. Så hon hade bara sovit 3 timmar.
Nåja jag och Linnea började med att blocka upp lövhögar.
Haha sen på lunchen cyklade jag fort hem för jag var så jävla pissnödig.
Idag så fick jag, Markus, Linnea och Joel jobba tillsammas. Det var rätt kul!
Sedan på andra rasten började jag prata med Åsa, Emelie och Emma. Och Emma är ju riktigt trevlig! Det är ju Tommys tjej. Så sen så kom Tommy dit. Jag visste seriöst inte om jag skulle säga hej eller inte. Det blev att jag inte gjorde det. Blev inge bra läge.
Nåja det kändes inte så skumt, vilket är bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0