En tripp till Haparanda tur och retur

Idag vaknade man svin tidigt för att ge sig av till Ikea och Haparanda. Haha vi åt som vanligt köttbullar och det var gott den här gången med.
Sen så köpte jag 3 stora kuddar, 65x65. Och så köpte jag tyg som skulle bli kuddfodral. Sedan köpte jag en sån fär fotoram med bara glas och baksida, ingen ram alltså. Kalla det vad ni vill.

Sedan så for vi förbi Kalix med några grejjer. Och så körede jag från Kalix och hem. Allt gick bara bra.
Sen så har jag och mamma sytt kuddfodralen. Och maskinen tjorvade som vanligt. Men i slutet gick det faktiskt bättre!

Sen så skulle jag börja med nästa projekt. Måla min gröna byrå. Den ska få bli vit. Men ja jag och pappa han bära ner detn till garaget och ta bort handtagen innan vi gav upp pga myggen.
Så imorgon ska jag slipa och grundmåla den på morgonen.

Nu ska jag börja med nästa projekt. Välja ut bilder tilll ramen.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Snygga kuddar :).

2009-07-20 @ 21:14:16
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0