FEST HOS MIG!

Det var ju fest hos mig. Ska dra det kortfattat. Veronica, Tess, Anton och Markus kom ju tidigare så jag fixade medans dom var här. Sen så började folk droppa in från 7 och frammåt. Det var bara några som drack och ja det gick ju som det gick för vissa;) Höhöh!
Nå det blev tyvärr lite splittringar. 2 grupper, inomhus folket och utomhus folket. Jag varvade mellan båda men höll mig mest utomhus.

Nåja hade då ändå rätt trevligt! Fick ju presenter och jag fick bla andra säsongen av One Tree Hill av Markus (MG)! TACK!
Vi gick och la oss halv 4 typ:P

Kommentarer
Postat av: Bea

Grattis tjejen! Hoppas du hade en riktigt nice födelsedag :D

2009-07-30 @ 22:08:50
URL: http://vetekudden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0