Godmorgon

Ja nu är klockan 2.38 och jag fixade just håret. Tuperade och volymmastrade det.
Asså VARFÖR har ingen tidigare presenterat mig för toupekam och saltvattenspray?!
Det är ju super! Mitt hår är så glansligt så det går knappt att tupera utan ett medel. Och saltvattensprayen funkar perfa!:D Och det kostar bara 45 kr!
Jag gillar verkligen den där kammen med! Ett bra fynd för endast 20 kr på Åhlens! Färgen är ju inte helt fel heller;)
Dessa två saker är nått ja rekomenderar starkt!:D

Det är väl bara tacka Emmy som tipsade mig om dessa saker! Puss på dig!<3



Kommentarer
Postat av: Emmy

de var så lite så! :)

2009-07-23 @ 11:36:08
URL: http://alittlebitofemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0