Hjälte:D

Idag då jag oh Eve var på stan kom en unge och grät för hon hade tappat bort sin mamma. Fan jag kunde fan inte bara gå ifrån henne som om hon vore luft. Nej så jag gick fram till henne och frågade vad som hänt. Hon var väl högst 5 år! Hon grät och grät men hon berättade att hon tappat bort sin mamma. Så sa vi till henne att hon skulle leda oss till det stället där hon sett sin mamma sist. Hon var så söt! Jag tyckte så synd om henne.
Sen så hittade vi hennes föräldrar utanför MQ. Och den lilla flickan hade ju virrat omkring där vid posten. Så hon var en bra bit ifrån sin mamma.
Jag sa hela tiden att det skulle bli bra och att vi skulle hitta hennes mamma. Men jag tänkte ''fan vad gör vi om vi inte hittar henne?!''
Tur som det var så hittade vi ju henne!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0