Hur känns det?!

Jo ni vet då man fyller år så frågar ju alla hur det känns. Och om man säger att det känns precis som vanligt, då är man tråkigt. Om man säger nu då man fyllt 18 år, att det känns skit bra. Så tolkar folk det på fel sätt tycker jag. Fast beror väl på vem det är och hur man är som person.
Men jag ska vara ärlig! Jag tycker det känns förjävligt bra! Äntligen kan man bara ta ett glas vid middagen utan att någon ska bry sig. Jag är dock ingen stor drickare.
Sen så nu då man är 18 år så spelar ju allt man gör roll. Typ förr så var allt man gjorde oseriöst men nu är det seriöst.
Dock så om man gör misstag nu kan det gå åt skogen.
Nu anses man ju som ''vuxen'' så nu får man inte vara ung och dum mera.
Jag som knappt har vart ung och dum:S Fan och nu är det nästan försent! Nu måste jag fan börja leva!
Som
Anton sa nu har man levt i princip 1/4 av sitt liv. Läskigt

Kommentarer
Postat av: Linda H - Hår & Make-up artist

hej! vad kul att du gillar bloggen =) Yepp, det stämmer att jag jobbar på Make up store

2009-07-24 @ 17:39:55
URL: http://micromiss.blogg.se/
Postat av: Sara

Söt blogg :)

2009-07-24 @ 18:27:16
URL: http://musiksara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0