Idag

Isdag var ag ju in till stan en snabbis med. Letade och fann det jag skulle ha, ett svart diadem med en rosett. Ska ha den på mig ikväll och imorgon tror jag.
Sen så skulle jag noppa ögonbrynen med. Så jag var in på Make up store men dom hade inga lediga tider idag. Och jag orkade vänta i stan till halv 2 då dom hade en ledig tid på Face Stockholm. Så det blev Kicks. Dom var väldigt dyra, 150 kr! MUS tar bara 80 kr och det tycker jag är nogg! Ja fy fan om man ska vara fin, får börsen lida pin.

Sedan var jag in på banken med. Det var massa folk där. Det var nummer 212 då jag kom och jag fick nummer 237! Lönehelg kallas det.
Sen så har jag fixat läsk och snacks till festen. Så hade jag så lust att visa upp legget för någon men hittade inget kul att köpa. Nåja ska ju använda det ikväll!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0