Ja!

Idag så vaknade jag och gick ut och slipade och grundmålade byrån.
Sen snabba ryck in till stan och träffa Eve. På dagens inköpslista stod en klänning till lördagen.
Hittade fan inte en bra klänning! Fan. Ska nog till Pite och kolla om jag hinner. Annars ställer jag fan in allt;) Höhö.

Nåja jag och Eve åt lite mat på Dagobert. Och jag hittade en bh på Cubus!:O Cubus av alla ställen va fan?! Jaja bara bra för mig:P Den är jätte söt:D Men hade velat ha passande trosor till men det fanns inga:(
Sen hittade jag en tupekam med. En blå som Emmy och Veronica med har;) Haha:)
Sedan så kom Veronica och joinade oss med. Härligt!:D

Och idag kom Michael skivan!:D Sitter och nöter den precis nu!:D Goooodie!









Kommentarer
Postat av: Veronica

Fy fan vilken snygg kam! ; ).



PS. Hälsa din far :).

2009-07-22 @ 19:52:49
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0