Jobb 1/14

Hojja så segt det var att stiga upp imorse. Men det var bara att slita sig upp och cykla till jobbet. Jobbet som är parkarbete i Antnäs. Hade god lust att ''säga upp'' mig. Men ja, det ska jag inte göra.
Nå vi rensade bara sly idag. Det blev varmare under dagen typ sol och allt.
Vi är en grupp på 15 pers, rätt stor enligt mig. Ja det är liksom Markus och Linnea jag som känner. Dom andra har man har väl sett typ på Bergs nån gång.

Sen så när jag kom hem så duschade jag och sen kom min farbror, hans fru och min kusin över. Fick en presen, ett presentkort på DIva. JAg ska nog köpa en Adidaströjja.

Nu ser jag på extramaterialet till OTH första säsongen. Så imorgon ska jag börja se andra säsongen!:D
Sen ska jag sova!
Puss


Kommentarer
Postat av: Veronica

Så söt du är :).

2009-07-28 @ 22:41:20
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0