Jobb

Idag vare bara masa sig upp halv 8! Ja bättre det än halv 7! Nåja fixade mig och drog till jobbet. Började ju 10.
Har inte gjort mycket idag. Det är lugnt hela veckan så jag vet egentligen inte varför jag behövs? Men det är ju bra ändå. Men nästa vecka det är då jag behövs, då äre Diggilo! Men höhö vissa är ju i STOCKHOLM! (A)

Nå jag har hjälpt V med att inventera spritförrådet och gjort nån lista på viner. Haha han sa att jag skulle få en guldstjärna;) Sen har jag svarat en massa i telefon. Och jag måste säga att jag klarar det nu. Förr var jag typ telefonrädd:P Haha men nu går det bättre!:D

Haha har ätit 2 gånger! Har typ ångest för att det kommer dras från lönen!:O Ja jag e girig:P Haha men det jämnar vääl ut sig. Det finns gånger jag inte ens hunnit äta för att jag har haft så mycket att göra.

Jag kommer jobba 10-18 hela veckan. Det var rätt bra tid må jag säga. Kan sova ut och jag är ändå inte död då jag slutar mitt pass. Nu har jag ett kombirum som jag trivs i med fönster som man kan öppna och få in lite luft. Just nu trivs jag:)

Nu är bara frågan vad jag ska hitta på nu? Kanske ringer någon. Emmy eller jag såg att Linn hade ringt mig, men jag hade behövt prata med Linnea med. Ja någon av dom blir det nog att jag ringer.
Sen ska jag nog se på tv halv 8. Det är nå med Michael Jackson, ''the dangerous tour''. Verkar spännande!

Puss ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0