Lazy day

Idag har jag bara chillat. Tagit en lååång dusch och fixat mig. Fixade håret efter det, sprayade med saltvattenspray, tuperade, volymade och plattade. Hel nice!
Så provade jag att ta mitt volym och varmeskyddande mousse. Och den här gången så fördelade jag det i händerna först och sen i håret. Det blev mycket bättre!:D Annars brukar jag bara stoppa det direkt i håret, så kommer det för mycket så blir det bajs av det hela.
Sen smörjde jag in hela kroppen med min nya Nivea lotion. Så drog jag på mig strumpbyxor och jeansskjortan. Mys!

Fan nu lämnade alla mig hära på msn:O För en stund sen så var alla och skrev och nu skriver inte nån:O Det måste vara ett tecken på att jag ska fortsätta städa. Blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0