Lördag

Idag vaknade jag vanlig jobbar tid. Kvart i 9! Hojja men idag skulle jag inte jobba! Nej jag skulle duscha och dra in till stan till Emmy.
Höhö jag körde till stan och det är inte lätt att lyssna på 2 röster som säger olika hur man ska köra:O

I stan köpte jag bara tuggummi höhö. Emmy köpte nå hårspray och nå mer, kommer inte ihåg:$
Sen så planerade vi Stockholm lite och mös i solen.

Sen hängde jag med mamma och pappa på stan. Och for ut till Storheden och handlade lite saker till kvällens äventyr;)

När jag kom hem så somnade jag:O Höhöh sen var det bara stiga upp. För jag hade ju bjudit Tess på middag. Så hon kom och vi fixade middagen. Tacos!:D Mums.

Sen chillade vi bara. Eller jag målade naglarna, fransk manikyr. Målade först en gång men det blev ju bajs. Så tog bort och gjorde om det. Men det ska jag nog ta bort imorgon och måla om. Det blev inte heller så bra:/

Nåja ska ladda in lite bilder nu!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0