Minnen<3

Idag från klockan typ 15 så satt jag och räknade timmarna till jag skulle sluta! Haha. Och Frida som fråga om jag ville jobba några timmar extra. Men jag skulle ju hem så det gick inte. Hade seriöst inte pallat det:O

Nå när jag slutade ringde jag Tess. Hon mådde inte så bra så jag muntrade upp henne och bjöd hem henne.Så när jag kom hem så dukade jag upp med te och fika för hela slanten!:D Te av alla dess slag, rostatbröd,sylt, gurka, tomat, mjölk och Polly!:D Fy fan det var dagens middag som ingen slår!:D

Sen har jag och Tess kollat åter igen i skolkatalogerna, pratat och läst högt ur en av mina gammla dagböcker! Haha fy fan så kul det var! Det var från då jag gick i 6an till typ högstadiet nån gång. Det står att jag var ''kär'' i 3 personer i den i alla fall;)

Haha fy så roligt man skrev förr. ''Aaa så bah sa han att han hade svenska'' och ''Hon sa att han sa, att han sa att han gillade blablabla'' Haha!:D


Höhöh på tal om gammalt! Haha detta var i hoooost 9an! Haha jag och Tess hade TÖNTÖS! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0