Owned!

Idag så vare jag och J som jobbade förmiddagen. Eftersom det är rätt lugnt den här veckan så hade vi tid att fixa sånt som annars inte prioriteras så högt. Så vi städade! Fy jag dammtorkade och ja det var helt vitt på vissa ställen. Haha jag var rätt effektiv. J han knappt hinna göra nått. Höhö

Sen så träffade jag Kerran! Haha hon var ju typ arg på mig innan sommaren att jag inte fått nå jobb. Nu då hon såg mig så blev hon lite chockad. Haha!

Och det är så kul för att dom vill att jag ska fortsätta jobba efter den här veckan. Men jag kan ju tyvärr inte det:( Men det är kul att dom vill ha mig här!:D
Och J säger att det märks att jag har blivit säkrare på det jag gör. Och att jag verkligen tar för mig! Härligt där!;)

Sen vid 3 tiden kom C och böt av J. så jag och C drack lite te, varvade mellan telefonerna. Haha jag fick gå igenom två telefonlistor. Typ skriva in nummerna som inte fanns med på en av dom och så vidare. Jobbigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0