Presenter

Några av er undrar ju vad jag har fått i present. Och nu ska jag berätta om det.

- Jag fick ju en kamera innan jag for till Sthlm av mamma och pappa. Sedan idag fick jag 3 st badlakan av dom med.
- Min bror ska betala min Michael Jackson skiva, så den har jag fått av honom med andra ord.
- Linnea skickade ju upp ett armband, ett läppstift och en ansisktmask på posten. Så det har jag med fått.
- Sen fick jag 300 kr av min morbror och hans sambo.
- Emmy säger ju att hon ska bjuda mig på middag ikväll så det är väl bara ge med sig. Men jag betalar för efterrätten Emmy!

That's it!;)


Kärlek till den skivan!<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fin blogg . :)

2009-07-24 @ 19:09:13
URL: http://amandahaggmark.blogg.se/
Postat av: Sara

SV: Ja, men det är ju nästan bara komiskt när folk gör sånt där tycker jag... haha, orka bry sig! Man vet du ändå hur man är själv eller hur... ingen som inte känner dig har något att säga till om saken! Det ända som räknas är vad man själv tycker :)

2009-07-24 @ 19:48:37
URL: http://musiksara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0