Söndag!

Idag vaknade jag vid 12. Så for jag ut och övningskörde i nån timme. Till Sjulsmark och Norrfjärden mm. Det gick super bra!:D Det är rätt kul när man tar sig tid!

Sen så har jag suttit och läst en massa om Michael Jackson. Seriöst jag tycker synd om honom! Seriöst jag tror han var en sån där person som var ensam trots att han var runt massor med människor. Och jag tror inte på anklagerserna för sexuella övergrepp på småpojkar!

Jag tror Michael var en person som var sårbar och lätt blev tvingad till saker. En person som tyvärr var lätt att utnyttja. En person som miste hela sin barndom och ville ge sina egna barn den uppväxt han aldrig fick.
Och Michael blev ju misshandlad av sin far och pressades väldigt hårt med träning för att sedan bli ''the King of pop''.

Hojja the King of pop är död och det ända man kan göra är att nöta låtarna fullt ut!:D



För ni som inte vet så ska jag till STOCKHOLM imorgon!!!! Med Emmy Pemmy Puff! Kommer bli så kul! En riktig tjejvecka!:D

Packade ju idag men det känns inte riktigt verkligt!:D Jag måste inse, JAG SKA TILL HUVUDSTANDEN STOCKHOLM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0