Stan med Markus (MG)! :)

Idag så var jag på stan först på banken och lekte vuxen. Sen köpte jag en nessesär på H&M för bara 20 kr! Så nu har jag allt smink i den (det smink jag använder mest). Sen så träffade jag Markus:) Vi gick runt på ja nästan alla affärer och jag lät bli att titta allt för mycket! *Stolt*

Sen gick vi till Roasters och fikade. En Loka och en Chokladboll. Hehe är man fattig så är man:P Eller sparsam är jag ju snarare. Nåja det var gott i alla fall. :D

Nåja har haft en jätte trevlig dag med Markus:) Nästa gång jag träffar honom kommer bli om typ hundra år!:( Typ veckan efter Stockholm:/


Nu rymms allt mitt smink på ett ställe:D Lätt att ta med är det också:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0